17 aug 2009

Jag kommer att lägga upp en fin "presentations bild" så fort jag har en:P
Jag tänkte bjuda på några gamla makeuper som jag gjort tidigare, men kanske inte alla;)
Jag måste ju ha något att hålla på när inspirationen tryter!
En makeup jag bara gjorde för skojskull i våras någongång om jag ser på naglarna:)
Har nog endast använd MK makeup tror jag.. och gjort en sotig makeup med inslag av både blått och bronze.
Jag gillar den skarpt fortfarande, mest kanske också för att jag var så grymt snygg i håret då också:P

En makeup i ljusblått och lila om jag inte minns fel. Den här är också gjord i våras någongång, medans jag höll på bleka ner håret inför sommaren innan jag sabbade det helt och fick bli mörk igen:) Även denna endast gjord med MK smink. Jag ska bli bättre på att berätta precis vad jag använder!
En till, sen måste jag få suga på resten ett tag till!

Också gjord bara med MK smink, med fokus på ögonen, jag tror inte ens att jag har rouge på denna bild!
Men denna makeup är gjord med färgerna från Mary Kay Limited Edition Coastal Colors. Väldigt snygg till bruna ögon!

Nu får ni suga på dessa ett tag till nästa gång;)

pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0