Black with Lilac/Pink twist

Det var ju faktiskt länge sedan jag bjöd på en sminkning.. Alldeles för länge sen!
Jag ber tusen miljoner gånger om ursäkt!
Jag har iofs inte gjort så jättemånga seriösa sminkningar.. Men en del har det ändå blivit.. shame on me!
Jag har ju inte heller fotat alla förståss, och nån har jag fotat men inte lagt in i datorn förrän nu när minneskortet blev proppers!
Men här kommer iaf en söndagssotning! Väldigt värt att göra en sån seriös sminkning en söndag när man ändå bara ska städa! men men, thats me!
Ni får ursäkta mig för den slarvigt lagda basen.. gjorde den efter ögonen:P

Med blixt:

Utan blixt:

Bara ööööga:

Båda ögonen:

Stängt öga:

Läpparna:


Jag har använt:
Allt från Mary Kay om inget annat anges!

Ögonen:
(Ögonskuggor) Crystalline, Coal, Like (makeupcosmetics) Rose (makeupcosmetics)
(Eyeliner) Black
Och en glitter gele från Makeup store som heter aztec för att fästa löspigmenten i eyelinern.
Ultimate Mascara Black
Eyebrowpen Blond

Kinder: Strawberry Cream

Läppar: Lipstick Sheer Blush, Lipgloss Pink Diamonds

Bas: Medium Coverage Foundation, Eye Primer, Age fighting Lip Primer

Alltså kort och gott en svart sotning med en lila rosa twist:)

Nu ska jag bli bättre på updatera! I promise!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Det är väldigt snyggt med lila ögonskugga! Undrar om jag har nån sådär mörk...

2009-11-15 @ 12:05:17
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0