Dagens makeup dirty lilac

Provade lite ny frisyr idag..  drog luggen till en pannluggistället.. en busig pannlugg.
Blev sugen nu på att klippa den så att den går att ha både som jag brukar ha den (åt sidan) och som pannlugg!
Cause I like it!

Makeupen idag består av, en bas.. som vanligt.. ganska mycket bas för att min hy inte är riktigt som den brukar!

Ögonen: MK mineral eyecolor moonstone, granite, iris, bronzing powder canyon gold, eyeliner Amethyst och Black och Ultimate Mascara Black

kinderna: MK mineral bronzing powder Desert Sun

Läppar: MK lipstick tanned och paradise pink

Fick ingen bra bild på läpparna tyvärr. man såg bara rakt in i näsan.. och jag orkar inte ta nya:P hehe..




Lila är ju en av höstens inne-färger, både inom naglar, makeup och kläder.
Och jag gillar verkligen lila! Det passar alla tycker jag!
Jag har väldigt mycket lila makeup just nu!
Jag gjorde en lila makeup på en modell i måndags, och det blev så himla fint! Och hon hade lite grön/bruna ögon precis som jag har, fast hennes är mer mot det gröna.. och efter jag lagt makeupen så var hennes ögon jättegröna, och det var jättesnyggt!
Mer lila till folket!

Jag gissar att ni lär på få se ett par lila makeuper här framöver:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0