Klippning + färgning

Här kommer det! Det som ni alla längtat efter såååå länge:P eller?

Före: mellanbrunt, mellanlångt JÄTTEtråkigt!


Bild på bara klippningen i brunt hår får ni inte, det var sånna förskräckliga bilder:P

Under helblondering/avfärgning..


Efter helblondering/avfärgning.. bjuder på att jag är osminkad också! Håret var extremt orange, sjukt coolt:P men riktigt gult i botten, mycket eldigare än vad det ser ut som på bilden!



Efter färgning och slingning som skulle bli mellanbrun!? men det är mer rödblondt, men det är enligt mig en aaassnygg färg, och jag är supernöjd med färgen, den är perfekt för att kunna göra en omgång till med slingor innan sommaren!
Så här är det färdiga resultatet! Och mina andra glasögon som jag inte tror jag visat tidigare här?


Vassego!

P.S. Tusen tack Anna!

Kommentarer
Postat av: Anna

You're welcome vännen!

2010-04-21 @ 22:33:49
URL: http://hairmeout.blogg.se/
Postat av: Ellen

Supersnyggt!!

2010-04-22 @ 11:23:22
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0