Meningslösa måndag

Hmpf, Lyko.se har ändrat fri-frakt gränsen till 500 ist för 300..
Inte för att det är svårt att handla för över 500 där, men det är ändå nästan dubbelt:(
Dock så är det ju tur att den ordinarie frakten inte är så himla dyr, 29:- man tjänar ändå in det jämfört med att åka in till stan och handla samma produkter (för den delen till ett högre pris).

Håller på med något spännande idag, hur resultatet blir får vi dock se..
Ett par av mina favorit jeans har nötts sönder mellan benen och ist för att försöka laga dem så tänkte jag göra dom slitna över allt istället, så jag har gnuggat och sandpapprat och donat här på förmiddagen så får vi se vad det blir, går det åt skogen, ja då kastar jag bort dem!
Ville egentligen göra lite ljusare slitningar men vågar mig inte på att bleka med klorin, risken är ju att dom blir fläckiga vilket jag inte tycker är snyggt! Så jag har gnuggat med diskborste, sandpapper, svinto, stenar osv.
Nu ligger dom i tvättmaskinen med tvättmedel för vitakläder i 60grader :| så vi får väl se vad som händer!
Jag ska visa resultatet senare, I promise!

Smilla våran lilla prinsessa finns på bild på vk.se idag.. och säkert flera dagar också, gå in på vk.se och välj sedan nyheter från robertsfors.. där är hon.. förhoppningsvis:) dom blandar väl lite!

Skönt att vara ledig en måndag:) kommer bli en kort vecka!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0