Pannkaksmiddag och motionsrunda

Jaha, pannkaksmiddag är ju egentligen ingen hit.. Det är ju gott men man får ont i magen och MYCKET kalorier är det har jag lärt mig!
Så nu ska jag svida om också ska jag ge mig ut på motionsrunda.. Om det blir promenad eller joggingtur återstår att se.. Jag ska se om jag orkar springa en bit..
Det var ju ett tag sen kan man ju säga.. Men jag måste väl börja träna upp mig nu!

Sen tänkte jag måla lite på mitt bord:) Har köpt så hobbyfärgburkar idag som jag tänkte använda till att måla både på bordet och på pallen vi köpte på Ikea!
Så det blir lite mer personligt!

P&K

P.S. Vet ni att man måste läsa i 37 timmar och 4 minuter för att förbränna 100g chips:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0