Recension på Fit in your jeans by friday av Kim Kardashian och Aerobic striptease av Carmen Electra!

Fit in your jeans by friday var bara skit.. dö tråkigt var det, och det förväntas att man ska ha hantlar och en step up bräda hemma.. det har då inte jag!?
Jag började typ två minuter men det var bara super tråkiga styrkeövningar som man kan hitta i vilken veckotidning som helst!
Sen stör man sig på att hon ska se så sockersöt ut hela tiden och att hon har skitjobbigt röst!

Carmen Electras striptease däremot var riktigt rolig! Och jobbig..
Jag gillar ju träning som är koreograferad, till musik, och 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8.. det är bäst enligt mig.. Det är lättare att hålla takten och göra lagomt snabbt och komma ihåg!!
Man märker ju dock att man är ganska osmidig! men det får man väl öva upp.. Jag verkar ändå ha ganska bra sinne för att komma ihåg koreografier!

Jag har även laddat ner dom andra av hennes striptease dvder jag kunde hitta på pirate bay! Så jag får prova den en annan dag!
Visst Carmen är ju också så att hon är söt.. men hon bara är söt, hon försöker inte! eller det gör hon säkert, men inte på samma sätt!
Nu ska jag dricka lite vatten!

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0