Städa städa varje fredag också varje jul.. det tycker jag (inte) är kul!

Kastade mig in i ett såntdär dråkigt måste som jag bara skjutit upp lääänge..
Den beryktade Snuskskrubben.. den är städad ibland, men nu har det varit ett kaos..
Ska packa bilen full med tomflaskor, kartonger och skit som ska på bränngropen/tippen..
Nu är jag less.. började leta förvaringssystem för skor, då min hängande skogarderob inte funkar där inne..
Jag behöver MYCKET förvaring, så det måste vara billigt.. gärna väggfast för att det skall vara praktiskt!
Det behöver definitivt inte vara snyggt, bara det ryms en massa skor!

usch vad det är tråkigt att städa..

Och innan jag började med skrubben så körde jag veckodisken, usch.. jag måste sluta "spara", man blir ju galen!!
Nej jag har inte tid att sitta här! Åter till arbetet!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0