Sunday

Godkväll..
Det har varit en fantastisk dag idag..
Har jag tagit vara på den? svar Nej.. tyvärr
Vi var ute en liten stund med Smilla och redde ut hennes päls ordentligt och borstade bort lite vinterpäls!
Sjukt mycket som lossnade och vi hade en missnöjd liten dam:)

Sen har jag mest städat och donat idag också.. jag ska försöka starta mitt nya liv.. Blir bättre på att hålla rent och snyggt runt omkring mig..
Jag tycker att det är jättetrevligt när det är rent och någorlunda bortstädat.. men jag är för lat för att hålla det:(
Men jag ska försöka bättra mig!
Snart tänkte jag hoppa i säng och sova min skönhetssömn innan jobbet kalla igen imorgon!

Jag tror vi avrundar där!? aight!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Sv: Haha näe det syns verkligen att vi är systrar :P Fast Erica tycker att jag är mer lik dig än Ida ^^

Ja om det hinns med får du gärna göra det :)

2010-04-12 @ 14:45:10
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0