2 dagar på Kick's

Jaha.. då var det över, det jag både längtat efter och bävat för:P
Två dagar på Kick's i MVG..
Jag har alltså i första hand varit där för att demonstrera Ralph Laurens nya herrparfymer, men även andra produkter under L'Oreal.. Lancome, Helena Rubenstein, Biotherm osv..
Jag tycker personligen att det gått riktigt bra, parfymer är ju inte direkt lätt, och det är inte så himla mycket killar som kommer in i butiken ändå.. Men jag tror det blev 6st på fredagen och det blev 7st idag!
Sen har jag sålt lite regngöringsprodukter och hudcremer och mascaror och läppennor och eyeliners och så vidare och så vidare, inte alltd Från "under märken" till L'Oreal, men oftast!
Var riktigt nervös igår innan jag skulle dit, och tidigare i veckan har jag nästan haft lust att bli "sjuk", men jag bet ihop och nervositeten gick snabbt över, mest för att tjejerna där är så himla gulliga och hjälpsamma! Jag kan ju verkligen inte allt om dom märkena som finns där, men jag kan mer än dom som kommit in:) så jag har kunnat hjälpa dom ändå!
Så mitt eget betyg på mig själv är definitivt godkänt, och jag gör mer än gärna om det, och jag känner ju också att mitt val av utbildning känns HELT rätt, och att jag helt klart kan tänka mig att jobba i butik! Riktigt kul har det varit:) Och givande:P

puss;)

Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Men oj, har du redan hunnit börja utbildningen? Å så blir du bara slängd in en butik? Tufft men kul att du klarade det! :D

2010-08-30 @ 00:06:28
URL: http://deltassibiriskakatter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0