Bildkavalkad

Herregud, detta börjar ju snart likna en fotoblogg om jag inte ger mig:P
Dessa bilder är tagna nu på morgonen.. alla är ju inte toppkvalitet.. men dom är ju bara för söta ändå:P

En nyvaken Smilla, synd att den inte blev skarp bara:( det rutiga i nedre vänstra hörnet är min pyjamas byxa som skymtar:)

Sedan posade hon en stund på mattan..

ännu mera posande

Gäsp..

sedan blev hon less på matte och gick därifrån..

För att sekunden senare komma och lägga sig igen..

Gömde mig sedan bakom dörren, kanske matte inte ser mig..

hmm, sätter mig i fönstret och spelar oberörd istället.. (kolla speglingen i fönstret!)

less.. smiter från fönstet..

försöker krypa under bordsduken och gömma mig.. gick inte det heller..

Jaja, sista utvägen.. jag plockar fram det tunga artilleriet.. klorna och crazyeyes..

Inte ens det funkar.. matte tycker bara att jag är söt!

Om jag biter på bandet till kameran kanske..

Och yes.. hon lämnade mig! (Eller så blev internminnet slut:P)

Och en test bild där jag provade funktionen fokuseringslås.. i bilden.. min bästa vän allerginässprayen:)


Nu ska jag gå till postlådan och kolla om mitt nya minneskort kommit.. så ska jag bege mig ut på en fotorunda!
Så jag lär ju updatera igen snart;)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Fina bilder!! :)

2010-08-21 @ 10:35:20
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Men himlars vad hon har blivit stor!! Måste försöka få tid över till att komma och hälsa på.



Hur funkar det med allergin nu under sommaren, känner du av Smilla mycket? Kram, Gunilla samt två- o fyrbenta i Sävar

2010-08-22 @ 23:01:59
URL: http://deltassibiriskakatter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0