....

Har just varit och hämtat paket på Ica.. igen:)
Jag älskar att få paket! Synd bara att inte nån vill skicka paket till mig gratis:P Så jag får överraskningar nångång:)
Men det här var ett riktigt bra paket! Något som jag längtat efter!


Vad kan det vara!??



STÖVLAR!!! Aldeles sprillans nya gummistövlar:)

Ser ni inte hur mycket man önskar att det kommer bli en sjukt regning höst! Jag kanske ska flytta till London:P
Man blir så himla glad av dem:) Dom var lätt värda dom sista kronorna av min förra lön;)
Allt handlar om prioriteringar!! Ett par liter mjölk och en limpa eller ett par nya Allsorts stövlar.. För mig var valet enkelt;) haha!!

Känner dock att det känns som om vänstra stöveln är mindre än den högra, den sitter åt mycket hårdare runt foten.. Men detta tänker jag ignorera! Och jag antar att dom kanske töjer sig lite!  Åååh, åååh, jag ska inte ta av mig dom på hela dagen!

puss påer!

P.S. Och var har jag köpt dem?? Gissa EN gång!! 4 bokstäver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0