Kan något bara gå min väg nångång?

Varför kan inte något bara gå bra nån gång..
Varför kan det inte bara gå vår väg?
Jag blir tokig.. Jag orkar inte mer!
Jag bara orkar inte mer......

Sista dagen i Flarken idag, på ett tag.. Fast det kan bli igen redan nästa vecka!
Kul att jag verkar omtyckt där, både av barn, personal och föräldrar..
Det var t.o.m en förälder som frågade vad jag hade för utbildning och att hon skulle tipsa om mig som personlig assistent till en av hennes barn! Så vi får se vad det kan leda till!
Och hon har haft svårt att acceptera ny personal, och även hennes barn! Så det kändes riktigt kul att just hon var imponerad och blev besviken över att min tid där var slut för den här gången!
Skulle faktiskt vara kul att jobba som assistent tror jag, tufft med roligt! Jag gillar ju utmaningar! Får se om man blir tillfrågad och om det går att passa ihop med utbildningen!

Är sjukt nervös för imorgon.. men det kommer säkert lösa sig.. jag har ju försökt läsa på det jag har kunnat!

Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Skickar en stor kram och är övertygad om att du kommer klara det hela galant! Kramar från oss alla/Gunilla

2010-08-28 @ 12:58:25
URL: http://deltassibiriskakatter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0