Ny kamera!

Jaha.. då hade man köpt sig en ny kamera då;)
Ibland är jag lite väl impulsiv, men det gör mig väl bara mer intressant;)
Tänkte först fläska på med en systemkamera.. men det är så mycket pengar, och jag har redan avbetalningar som äter mig sakta men säkert..
Då tänkte jag köpa en vanlig kompakt digitalkamera.. men det är ju verkligen en djungel..... fy satan vad det finns digitalkameror..
så det blev något mittimellan som jag har förstått det!? en bridgekamera..
och ja kom nu och säg att det är en skitkamera.. men jag tänker prova.. tänker inte lägga ut flera dyra tusenlappar på en systemkamera som jag kanske knappt använder..
Men det blev ett bra pris tycker jag ändå..
ca 1700:- så den kommer hem till mig nästa vecka:D längtar:)

men det kändes skönt att kunna betala den direkt och inte dra på sig mer avbetalningar.. för det suger ju verkligen!

Det som är så dumt med mig är ju att jag alltid kommer på typ på torsdagar att jag ska beställa grejer.. och då tar det ju aslång tid innan man får dom eftersom det kommer en helg emellan, hade jag beställt på typ måndag eller tisdag eller kanske till och med onsdag hade jag ju fått den i veckan.. men nu får jag vänta till på typ onsdag i nästa vecka innan jag får den:P suck..
fast samtidigt så hade jag ju inte kommit på det i måndags... att jag ville ha en ny kamera:P

nej nu svamlar jag en massa.. tänker surfa runt lite på mina favvobloggar, och sen gå en promenad! förhoppningsvis med sällskap! eller så spelar jag sims hela natten:P

puss påer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0