tusen saker att göra.. ingenting gjort!

Jaha.. jag som hade massor med planer för vad jag ville göra idag.. har verkligen inte lyckats med något vettigt!
Jag har gjort två olika sminkningar:P haha.. mycket nödvändigt!
Hade egentligen tänkt baka bröd, ev kakor, städa läsa en massa i boken jag läser nu.. Kanske koka sylt av något slag, eller något annat pyssligt..
Men ja som sagt.. två makeuper har jag lyckats med:P
En 80 tals makeup eftersom jag ska sminka en kompis/kollega ikväll till 80 tal.. och tänkte prova innan och se vad jag ska göra! Sen tvättade jag bort den för att man ser förjävlig ut i turkos ögonskugga:P
Och gjorde en sotning i svart och brunt.. jag bjuder på bilder!


Imma 80's babe-baby.. (adam tensta)


Ni får ursäkta den sjukt fula frisyren.. (Läs nedan)


Vanlig brun/svart sotning.. och som vanligt är det så sjukt svårt att fånga på bild.. men men.. den blev bra och jag är nöjd:)


Jag har inte hunnit gå igenom bilderna från fotopromenaden jag tog igår.. men jag lovar att göra det och att lägga upp bilder.. dock vart själva rundan inte lika lång som det var tänkt.. men tiden bara rann iväg:P


Förresten så känner jag att jag är sjuuuukt less på min assymetriska frisyr.. Jag vill bara att den vänstra sidan ska växa ut.. jag känner mig så fuuuul!! Troligen blir det väl löshår.. men jag vet inte när var hur.. men eftersom vi ska ha löshårskurs under utbildningen.. så känns det ju som en bra ide att vänta till dess.. men samtidigt så är det ju så länge kvar till just det momentet! För jag är verkligen less!!!! Jag provar att färga, och jag provar att lägga benan på andra sätt.. men jag är ändå less och vill inte se ut såhär.. usch!!

Kommentarer
Postat av: Ramona Johansson

Du är ju så sjukt duktig på att sminka! Superfint.... :)//ramona.

2010-08-22 @ 12:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0