Jacka..

Köpte en jacka idag..
Hade hoppats hitta nån på rean, men antingen var dom för fula, för stora, för kalla eller fel färg för att jag skulle betala vad dom ändå kostade på rea..
Så efter många om och men och provande hit och dit, (det började redan igår på morgonen) så köpte jag ändå den jackan jag verkligen ville ha, fast den var lite för dyr..
Men jag hade ju både presentkort och julklappspengar som täckte allt.. jag hade ju iofs gärna fått ut lite mer av dom pengarna, men samtidigt så har jag nu en sjukt fin jacka som förhoppningsvis kommer hålla flera år!
Jag får helt enkelt inte använda den på jobbet..
Utan mer som "fin" jacka!

Men nöjd är jag:) och jag gillar att jag verkligen drunknar i den trots att det är minsta storleken:):)

Kommentarer
Postat av: lina

bild på jackan tack! :)

2010-12-29 @ 22:12:33
URL: http://akrostikon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0