Kniven mot strupen med Elin

Har skolhelg i helgen..
Igår hade vi hårförlängningsutbildning, och idag har vi haft redovisning av ett arbete, samt att i sminkat varandra till svt:s julvärdar för i år:) Himla kul faktiskt!
Kände mig skitsnygg när Emma var färdig med mig, och jag blev ruskigt nöjd med min sminkning på Emma också, lite vampig, men riktigt snygg!
Sen hade vi manlig modell, och som jag har letat.. vi skulle sminka manlig nyhetsläsare, och min modell blev..... Pappa:) min kära pappa:)
Det var bra tyckte Elin att vi fick se hur man sminkar någon som.. hosthost har "högt hårfäste" :P haha eller är tunnhårig eller flintis beroende på hur känslig personen är:P:P

Sen hade vi utvecklingssamtal som Elin absolut inte vill kalla det för, och hon ville gärna ha ett annat namn på det.. så jag kom med förslaget "Kniven mot strupen med Elin", haha som om det skulle låta mildare:P
Jag är så nöjd med ett utvecklingssamtal som man kan bli, jämfört med alla hemska man hade under mellanstadiet, högstadiet och gymnasiet.. det har sällan varit så positivt förut!
Men det visar ju ändå att det här är det jag tycker är kul.. inte Historia, Samhällskunskap och Ekonomi:P

Jag ångrar inte för en sekund att jag sökt utbildningen, och även om det är kärvt ekonomiskt med lånet så är det värt det tusen gånger om! Jag trivs som fisken i vattnet och älskar varje sekund av det!!

Men nu ska jag krypa i säng, för trött blir man!!

P&K


Kommentarer
Postat av: Ellen

Sv: Jag jobbar nästa helg :S Men vi måste fara dit snart känner jag! Vi får bestämma nån dag! Och ett liftkort för en heldag kostar 190 kr.

2010-12-12 @ 15:07:37
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0