Self-pity!

Är inte riktigt hundra..
Mådde skitkonstigt igår, snurrig och yrslig och halvt illamående..
men det känns absolut inte som magsjuka, då skulle jag inte jobba..
Och jag är inte gravd! Jag lovar..
Men jag håller nog på bli sjuk, men jag har inte tid..
dock skulle det inte vara så konstigt om jag skulle bli det! har ju kört järnet ett tag nu!
Har fått hosta också, och det gör ont i luftören.. inte ont i halsen ont, utan host ont:P
fy farao..
kommer väl åka dit i helgen när jag är ledig:P
Jag som ska och träna ikväl, vi får väl se!!
Men det ska ändå bli skönt att vara ledig!
Jag ska bara dammtorka dammsuga och torka golven samt tvätta lite..
men i min egen takt utan brådska!!

nej fy vilket ego gnöl inlägg.. men ibland får man tycka synd om sig själv!! Och det gör jag nu!

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh...jobbigt! Hoppas du börjar må bättre eller ger dig själv tid att vara sjuk. Jag tycker bara synd om mig själv för att jag verkligen behöver tvätta...bläbläbläblä, det är min hatsyssla, mest för att jag aldrig vet om det finns nån maskin ledig när jag går ner. Krya på dig lillasyster!!

2010-12-02 @ 10:05:19
Postat av: Ellen

Sv: Köpte du din på ebay eller? :)

2010-12-02 @ 18:59:43
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0