Tidsbrist

AAAAAAH!!
Jag har såååå himla mycket att göra innan jul, och jag har inte den blekaste aning om hur jag ska hinna!?
Jag har tvätt så tvättkorgarna svämmat över för länge sedan.
Jag skulle ha klippt Johan.
Jag har några julklappar som måste GÖRAS absolut senast idag för att hinna bli färdiga.
Jag måste städa.
Jag ska göra naglar på både mig själv och andra.
Jag måste diska.
Och samtidigt som allt detta så måste jag jobba..
Jag har alltså 1 ledig dag kvar innan jul, och det är nu på söndag..
Idag jobb 8-16.30, imorgon jobb 8-16.30 göra naglar på Johanna 18.00, fredag jobb 8-12.30 Skoleftermiddag med Spa 14-18.00 hemma ca 19.30, Lördag jobb på kicks, söndag göra naglar på Helena 11-gud vet när, Måndag jobb 8-16.30, tisdag jobb på kicks, onsdag jobb 8-16.30, torsdag jobb på kicks, fredag julafton..
Vette gudarna när jag ska hinna allt annat.. Jag har panik!
Och på kvällarna är jag så jävla trött så jag vill bara sova när jag kommer hem.. suck..
orkar inte..

Kommentarer
Postat av: Ida

Alla hemsysslor får du använda din man till att göra. Jag önskar att jag hade någon hemma som jag kunde sparka igång till lite hemarbete. Jag har samma sak, galet mycket att göra på alldeles för lite tid. Gick upp två timmar för tidigt idag för att hinna läsa allt som ska läsas till idag och satt ändå uppe till alldeles för sent igår för att färdigställa det som skulle färdigställas då. Livet. Bara ta ett djupt andetag och härda. Kul att du ska jobba på Kicks! :) Lycka till med det!

2010-12-15 @ 07:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0