deppad..

Ja.. nu har jag varit sjukt dålig på att updatera.. Det brukar jag inte vara..
Men det beror nog på att jag inte varit hemma så mycket.. eller jo men ändå inte:P
Vi har varit mycket ute vid havet!

Och jag är så trött och less och slut och bläää så jag orkar bara inte skriva nått.. för det blir bara tråkigt för er att läsa allt blaha som jag skriver!
Jag skulle verkligen behöva få vara ledig.. Men jag har 5 veckor jobb framför mig.. med sammanlagt 4 lediga dagar (förutom helgerna).. Jag orkar egentligen inte.. Jag är sååååååååå trött så ni kan aldrig förstå!
Och jag har inget tålamod.. och det brukar jag ha..

Nej nu ska jag sluta vara så negativ.. fast jag vet inte vad jag ska vara positiv om heller!?
Jag blir ju änka delar av denna vecka också, Johan åker till Piteå tidigt imorgon och kommer hem på tisdag, sen åker han igen på torsdag eller fredag och kommer hem på söndagkväll.. tråååkigt!!

Och träna kan jag inte heller göra som jag vill eftersom min fot är som en ballong, så dom enda skorna jag kan ha är ballerinaskor.. Funderar dock på att ta mig en cykeltur imorgon.. för cykla kan man ju göra i ballerinas!?

Och solsting har jag.. mår inte alls bra.. jag är så sjukt känslig, men ändå lär jag mig inte att dricka.. suck..

Ååååh förlåt för detta supernegativa inlägg, men man kan inte alltid vara världens gladaste!

http://www.e24.se/kvinna/balans/atta-sakra-tecken-pa-att-du-behover-semester_2122917.e24?service=slideshow
allt detta passar typ in på mig..
är så sjukt lätt retlig.. stackars Johan..

P&K

P.S Kom på en positiv grej.. Johan har äntligen rakat bort sin mustasch som han haft sen mitten av April och som jag har hatat lika länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0