Det var bara på lur!

Skojjade lite igår bara..
Jag har inte klippt mig själv.. Jag satte bara upp det så det så ut så!
Jag fick ett argt meddelande av anna, tur jag kunde lugna henne med att det inte var på riktigt!

Vann ett par jeansleggings för 11kr +frakt på traddan.. dom kommer säkert vara för små.. men jag får väl prova, annars får jag väl sälja dem vidare!

också har jag beställt "koppor" till cuppingmassage som ska vara bra för blodcirkulationen!
Det finns massor av olika varianter, jag ska köpa fler om jag gillar dem, man kan köpa speciella för ansiktet t ex som då ökar cirkulationen i ansiktet som gör att man ser piggare ut och får mer lyster!
Kanske ska utbilda mig till cuppingmassör:P

nej nu ska jag lägga mig och sova.. nu har jag varit vaken allt för länge!

P&K! godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0