Hair it

Nu har jag hittat en bra bild på frisyren jag vill ha.. typ iaf!

Bilderna har jag lånat från: http://blogg.veckorevyn.com/lindas-sminkblogg/
Fast jag vill ju ha det brunt och inte blont!

Framifrån:

Bakifrån

Förstår ni? det är ju egentligen långt på båda sidorna men det är ändå längre på ena, och det är det jag vill åt.. Med löshår!
Det skall absolut inte vara en hel förlängning utan mer på ena sidan och sen klippa liknande detta, diagonalt bak!
För jag vill inte klippa helkort på ena sidan även fast det är skitsnyggt också, men jag vet att jag kommer ångra mig sen.. Jag har faktiskt fått ganska långt hår nu!

Hoppas ni förstår:P
Snart får jag fara på järnaffärn och köpa en roller så jag kan börja lacka mitt bord:) (läs mer i tidigare inlägg!)
Det kanske kommer bilder i eftermiddag när jag lackat ett varv iaf! Men vi får se!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0