Långt inlägg förlåt:P

Åh gud, sitter och betalar räkningar.. huvva..
Jag ska sluta med avbetalningar hos ellos.. det är bara dumt!
Man lurar sig själv att man har mera pengar.. har just betalat räkningar på över 3000:- sammanlagt.. både mina räkningar och våra gemensamma.. hjälp säger jag bara!
Och jag själv hade gräsliga räkningar denna månad.. men försökte betala av ganska mkt på ellos!
Plus att vi hade en hög elräkning att betala denna månad.. tur att vi fick bra lön båda två denna månad, annars hade det blivit trist!men det känns plötsligt inte lika kul att åka till stan imorgon:P hehe

dock så vet jag att jag kommer få in lite pengar senare också, jag får lönen för kontaktperonsjobbet den 15, visserligen bara kring en 1000 lapp men det kommer verkligen vara välkommet:)
och troligen får jag förlängt på det året ut!
Samt att jag ju vet nu att jag jobbar hela april också så jag kommer få en bra lön i maj också, och att jag jobbat fantastiskt mycket nu i mars och får en saftig lön i april! närmare 180 timmar ligger jag på i mars:) gött!!

sitter här och kliar mig i ögonen, jobbigt:P borde gå och tvätta händerna och åka på Ica.. fast jag har glömt vad jag skulle handla:P
Jag har glömt att berätta om min icke-allergi upplevelse va? I tisdags så var jag och en kompis på tupperware party och värdinnan har både en stor hund och en katt, jag har självklart inte ens tänkt tanken att ta allergitabletter, vi stannar i två och en halv timma, hunden kommer ju såklart fram och hälsar och jag klappar ju självklart denna skönhet. Efter en stund hoppar katten upp i knäet på mig och börjar gosa och stryka sig, och jag kan ju inte låta bli som ni som känner mig vet! Och det sjuka är att jag kände absolut ingenting.. Kan ni fatta, från att klia sönder när jag typ bara sett en katt, till att kunna stanna i 2,5 timma och inte känna nånting!
Samma sak hände ju hos Johans syster, där jag alltid brukar bli superallergisk, med rinnsnuva och täppt i näsan samtidigt som jag nyser och kliar i ögonen.. sist kände jag ingenting fast dom har 3 alldeles vanliga katter.. Vad händer med mig??

Just det, det var Ipren jag skulle köpa..
tänker påbörja en Iprenkur eftersom min axel sticker när jag lyfter barnen.. det är säkert bara nån lätt inflammation, men jag vill ju inte att det skall bli värre.. jag vill ju jobba!

Nej nu ska jag pysa!

P&K

P.S. Jag ska berätta något kul om Erik Saade (Manboy ni vet) nästa gång.. ids inte nu:P

Kommentarer
Postat av: Ellen

Härligt med icke-allergi upplevelser!

2010-03-26 @ 19:38:39
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/
Postat av: Ida

fantastiskt Linnea! Med allergin, hoppas att den har lugnat ned sig för gott. Vad glad jag blir för din skull!!! :)

2010-03-26 @ 22:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0