Lördagssotning

Godmorgon, jag gnällde igår till min sambo att jag inte ville göra nånting idag och inte ides sminka mig osv..
Men jag måste iväg och köpa en doppresent idag och tänkte typ bara lägga basen och eyeliner och lite mascara..
Det slutade med en mörkblå sotning:P

Dock lyckas jag inte fånga den så himla bra, den ser mörkare ut IRL! Här är iaf en bild utan glasögon..

Och här är en med glasögon.


Tyvärr så blev närbilderna så konstiga att ni inte får någon idag:P

Jag har iaf använt:
Mk eye primer
Mk mineral eyeshadow crystalline
Mk mineral eyeshadow Navy Blue
Mk mineral eyeshadow Iris
Mk eyeliner Navy
Mk Ulitmate Mascara Black
MK mineral cheekcolor pink petals

Imorgon kommer en dopsminkning också:) wait and see!

Och just det, ni får inte klaga på håret, det är bara uppsatt för att inte vara i vägen när jag sminkar mig.. platt skitigt och bakåtslickat:P hehe, men jag drar på mössa innan jag går ut:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0