Missnöjd!

åååååååh, jag är så sjukt besviken!
Jag köpte ju hårfärg igår, en som bara skulle jämna ut det lite, nr 560 kashmir ljusbrun heter den..
Jag trodde att den skulle vara snudd på för ljus för att det skulle bli något..
Jag ville ju inte bli mörkare innan sommaren, och den ser PERFEKT ut på förpackningen!
MEN!! När jag sköljer ur den är det nästa svart..
första 5 centimetrarna från hårötterna är mörkt mörkt bruna, och topparna är nästan svarta..
Så jävulskt irriterande, jag hade ju en fundering på att bli ljusare när jag träffar anna nästa gång så hon skulle hjälpa mig, nu skulle jag ju som sagt bara jämna ut det.. Skulle jag göra slingor på det här skulle jag se ut som en zebra!
Men nu har jag mailat schwarzkopf och hoppas på att kunna få nån ersättning av något slag.. för att få det som jag vill måste jag bleka åtminstone en gång och färga på det..
Inte för att det är en ful färg.. absolut inte, den är jättefin men det var inte det här jag ville ha.. SUCK!

Så nu håller jag tummarna att dom är schyssta på schwarzkopf och ger mig värdecheckar eller nått!
Jag fick det från wella en gång, så nu hoppas jag!

Har planterat om alla mina blommor idag, känner mig sjukt duktig!
Och hade ju tänkt städa idag också, men det blev inte riktigt som jag tänkt mig jag är så jädra trött..
Men jag har försökt plocka undan lite så får jag ta det värsta en annan dag!

bye

Kommentarer
Postat av: m. ♥

hej, det är så att jag har köpt hem samma färg. jag bara undrar, vilken färg hade du i håret innan du färgade det med den kashmir? jag har blont, så då borde det väl bli rätt ljusbrunt resultat, men ju mörkare man har desto mörkare blir ju slutresultatet?

2011-06-09 @ 16:43:32
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Postat av: m. ♥

hej, det är så att jag har köpt hem samma färg. jag bara undrar, vilken färg hade du i håret innan du färgade det med den kashmir? jag har blont, så då borde det väl bli rätt ljusbrunt resultat, men ju mörkare man har desto mörkare blir ju slutresultatet?

2011-06-09 @ 16:44:03
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0