Städning & inredning

Nu är jag less.. Har bannemig städat HELA dagen..
Och solen har skinit som ett hån. Och jag vet att hyresvärden med familj var till backen idag..
Fy så orättvist.. Men dom hade väl städat en annan dag..
Men nu är det fan finare än det varit på väldigt längre!
Och sen fick jag tummen ur och satte upp dom nya dekorationerna i hallen, samt sprayade förvaringen en gång till och satte upp den.. Det kommer bilder som får förklara!
Och imorgon kommer bilderna på bordet! Den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge!

Det enda jag skulle gjort nu är kört ett par tvättmaskiner.. Jag har kört en idag.. Blir ev en till!!

Nej nu ska jag inte vara så tråkig.. Här kommer bilderna!

Nya dekorationerna, det kommer troligen bli belysning bakom de två till höger såsmåningom!

En till bild på dekorationerna, kanske lättare att se sambandet mellan tygerna:)

Nya förvaringen! Köpte korgarna för 20:- för alla på loppis i vintras, och har spraymålat alla svarta, tänkte ha handskar och sånt där i!

Ovanför elementet utanför snuskskrubben!

Också kommer en bild på bordet!!





































Eller nej jag luras bara, det är bara platsen där bordet brukar stå! Ganska tomt, men ganska öppet:)
Bordet står för närvarande i köket för att det tar mindre plats där!


Tack och adjö för mig!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0