Tapetbord

Snart hoppas jag på att få börja med mitt bord..
Jag har beställt en massa tapetprover:)
Jag hittade dock inte en sida som jag hittade förut med gratis tapetprover på 1 meter..
Men nu har jag hittat 10 tapetprover för 50kr.. men jag vet inte hur stora dom är:P
Men jag hoppas dom är hyffsat stora, för jag tänker mig ett lapptäcksinspirerat bord. Tror det kommer bli nice, om jag bara får min sambo att förstå det också!
Och är dom alldeles för små får jag väl beställa 10 till då.. Dom var ju faktiskt riktigt billiga! och snygga..
Ja ni får vänta och se, jag kommer lägga upp bilder när jag ska börja och när jag är klar:)


Kommentarer
Postat av: Ida

Det kommer att bli hur coolt som helst! Och när din käre sambo ser resultatet kommer han att vara övertygad ;)

2010-03-07 @ 14:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0