...

Jaa.. det blev en rask promenad ändå..
Jag glömde min bricanyl hemma så jag törs inte springa då..
Dock sprang jag typ 7minuter.. så det får väl duga utan medicin!
Men det gick bra att gå idag! Jag måste ha tejpat hälarna bra!
Och ett jäkla tempo höll jag! Riktigt nice.. förutom att det blåste isvindar! brrrr

nej nu ska jag helt välförtjänt lägga mig och läsa en stund och sen sova!

Nu har jag iaf sommarläsningen fixad! Fick mitt cdon paket idag!
Med tre nya feta pocketböcker! Så nu måste jag bara ta mig för att läsa mer än jag gjort nu!
Det blev iaf: Tre sekunder med Roslund & Hellström (som brukar skriva MAGISKA böcker) och Midvinterblod och Höstoffer av Mons Kallentoft (vars första bok sommardöden också var MAGISK!)
Så nu är jag nöjd:) plus att jag har två andra böcker från pocketklubben som jag har oläst!

Godnatt

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0