promenader

Det känns härligt att jag verkligen kommit igång ordentligt med träningen nu! Den här veckan har jag promenerat måndag, sprungit tisdag, vilat onsdag, promenerat idag!
Och det är ändå 3 dagar kvar att träna på den här veckan också:D
Det är så skönt! Och nu får jag äntligen inga skavsår längre, men det gäller att tejpa ordentligt!
Idag var det en sån dag när det kändes skitmotigt att ta på sig skorna och gå ut..
Jag satt verkligen och drog mig.. bytte byxor, väntade ett tag.. bytte tröja, väntade ett tag.. gick på toa, väntade ett tag.. osv.. det var verkligen baa sekunder från att jag gav upp och satte mig i soffan igen..
Men nu 70 minuter senare känns det så himla bra!
Nu gäller det bara att keep up the good work!

Nej nu ska jag hoppa i duschen! (Ja det skulle väll vara enda nackdelen, att jag tvättar håret VARJE dag nu pga svett:P men men med bra shampon funkar allt!)

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0