sabla hår..

Idag är en sån dag när jag ångrar att jag klippte av håret..
Jag vill ha jämnlångt på båda sidorna..
Att jag ångrat det blonda det vet ni ju redan.. Men det är ju lättare att åtgärda......
Jag gillar längden på höger sida, men jag vill att vänstra sidan ska vara "lång" också..
Fan..
Luggen och längden på överhåret gillar jag.. men jag vill inte ha kort och assymetriskt längre.. vad gör man då?
härda.. suck..

bajskorv..

Nu börjar jag hursomhelst vara "långhårig" det känns tjockt o ch tungt!
Men jag tänker ändå vänta ett tag med att klippa mig!
Men nästa vecka ska jag färga delar av håret mörkt iaf.. för jag fixar inte att bara vara ljus!

Nej nu ska jag sluta fingerbajsa och gå och lägga mig..

Förresten så är bulle ett himla roligt ord!

Anna.. om du läser det här.. I miss you!

P&K

Kommentarer
Postat av: Anna

det kommer komma fler dagar som denna men andra dagar kommer det kännas jäkligt bra att ha något kul och annorlunda!

men bad hairdays kommer man inte ifrån!

nu är det snagg på ena sidan igen efter frisörbesöket igår men det är värt det och i like it. kom ihåg att hår växer hotstuff :) saknar dig med!

2010-05-19 @ 00:48:44
URL: http://mividaloca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0