Sjukt skumt.

Det känns sjukt konstigt att jag bara ska jobba två dagar till på dagis nu..
Iofs lär jag ju jobba fler dagar också, men det är mina sista två dagar på schema nu på ett tag!
Jag har ju varit där i heltid på Elins schema i 8 veckor.. fattar ni 8 veckor..
Hur ska det gå?
Jag kommer sakna mina små skruttar nått så vansinnigt.. jag älskar alla mina småsötnosar där ju!!
Tur att jag får jobba för Åsa när hon ska till Spanien:) då ska jag passa på att njuta av dem i två veckor!

Så på torsdag ska jag ringa på dom andra dagisen och säga att, Nu kan dom ringa mig igen för nu är jag ledig!


Måste in till stan igen imorgon, damn.
Jag har inga accessoarer att ha till sikafesten.. Kollade allt som finns i det fantastiska utbudet i robban idag..
men hittade ingenting..
Var in på tygaffären och skulle kolla om dom hade något snyggt tyg man kunde göra nått av, men nej..
Så jag får pipa iväg till stan imorgon när jag slutar! Och jag som skulle sola klockan 14.. aja, det löser sig:P
Wish me luck med att hitta ngt jag vill ha!

P&K


P.S Hade en söt konversation idag med en pojke, ibland är dom ju för omtänksamma!

Detta var alltså på eftermiddagen strax innan mellanmålet och denna pojken som inte går på min avdelning var och lekte utanför där jag gick förbi..
Jag: Hej, har du sovit idag?
Pojke: Mmm.. Har du sovit?
J: Nej, Linnea har inte sovit idag!
P: Men det måste du göra!
J: Ja jag kanske ska lägga mig här på soffan och sova en stund, kan du läsa bok för mig tills jag somnar?
P: Mmm, om du hämtar en bok så!

Sötnöt säger jag ju bara! Dom vet precis hur det ska va!


Kommentarer
Postat av: Ida

Men åh, så gulligt!! :)

2010-05-03 @ 19:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0