Träningsnarkoman?

Ska strax snöra på mig träningsdojjorna och ge mig ut..
frågan är om jag ska springa eller gå?
Jag hade ju tänkt springa Vårruset, men det känns så pinsamt eftersom jag är så otränad!
Så jag tänkte att om jag springer här hemma ikväll, simmar och promenerar imorgon och promenerar på vårruset och springer torsdag.. då kan det väl få vara godkänt?
eller så går jag ikväll simmar och springer imorgon och går på vårruset..
Nej jag tror jag ska springa ikväll för annars kommer jag bara hitta på ursäkter imorgon!

Så nu är frågan.. flottarstigen eller ska jag testa elljusspåret? flottarstigen är ju bara platt, men jag kan ju verkligen inte spåren på elljusspåret!

hmmmmm.. flottarstigen, då känner jag mig hemma!
Jag får berätta sen vad det vart och hur det gick! Nu ska jag tejpa hälarna!


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0