Är det bara jag som är seg?

Upptäckte något idag, som säkert resten av världen redan upptäckt!
Oskar Linnros vet väl typ alla vem det är!? Från och med du snubben!
Vet ni vem han är? och vad han gjort tidigre?
Alla minns väl Snook och monsterhiten Mr Cool!?
Den långhåriga killen är ju Oskar Linnros, fantastiskt att jag inte hört talas om det förut!!

Förresten så är Mr Cool fortfarande en fantastisk låt enligt mig!
Och jag tycker faktiskt att från och med du har blivit bra också, gillade den inte först..
Men den är inte dum.. inte dum alls faktiskt!

Puss

Kommentarer
Postat av: Ida

Visste inte det heller, men om det är nån som är seg så är det ju jag, så jag kan nog inte räknas till resten av världen ;) Håller för övrigt med om att Från och med du först inte var bra men sen blev det!

2010-11-07 @ 17:41:33
Postat av: Ellen

Sv: Haha, ja det kan jag tänka mig! Jodu, de sitter bra men nu börjar det ju synas att naglarna under växer också!

Jag ska förresten hälsa från Erica att hon tycker att din blogg är rolig att läsa, hon tycker du ska uppdatera oftare ^^

2010-11-12 @ 18:24:55
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0