skola!!

Känner ni till sminkmärket L8 Nyberg??
Relativt nystartat och riktigt schyssta grejer till schyssta priser!
En RIKTIGT kul grej är att hon gått samma utbildning som jag går nu!

Vår kära lärare Elin berättade om vad gamla elever gör idag, och det verkar som om det gått riktigt bra för många!
Och det bådar ju gott för framtiden:)
Och jag och en till tjej från klassen har en företagside som vi ska kika närmare på och se vad man kan göra..
spännande spännande!

Vi har årtalssminkningar i helgen, och snacka om att det är roligt och extremt lärorikt att sminka årtal, man lär sig mycket om att sminka fram olika känslor osv.
riktigt kul!!

Jag älskar utbildningen mer och mer för varje gång och ångrar inte en sekund att jag sökte!!

Dock så är jag så sjukt trött nu.. och har ont i huvudet..
Ska pallra mig isäng nu så jag orkar med ännu fler sminkningar imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0