Får jag presentera...

.. min makeup klass:

Ett gäng glada pensionärer!!

Detta har vi skapat i helgen..
1,gamlingar som ni ser ovan!
2,Barnansiktsmålning som vi inte fotade
3, Fantasi, fri association på ett ord!

Här är den som jag gjorde:

Det här är alltså fri tolkning på ordet Liv! Emma var min modell:)

Och idag så har vi gjort sår och annat äckel!

Och på eftermiddagen hade vi kundpass med ett gäng glada typer som ville bli Halloween fixade:

Första bilden är min sminknig, han ville vara tjej, INTE drag queen sminkad utan mer bara tjejig, och det fixade vi med vaxade ögonbryn och en schysst brun sotning och blodröda läppar (vilket var det enda kravet han hade på sminkningen) Jag är faktiskt riktigt nöjd! Kul var det!

Här är lite av vad dom andra tjejerna gjorde! Det är dock två som saknas, dom han åka innan jag hade plockat fram kameran:P


Så en makeuparist utbildning är så mycket mer än bara skönhetsmakeup!
Kul kul kul helg har det varit!

Imorgon fotografering, vilket känns sjukt drygt efter 18 motgångar och lite till!! typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0