ebay i mitt hjärta!

Åååh, jag har blivit en riktigt shoppaholic igen..
Men jag rör mig inte ens från datorn..
Jag sitter på ebay hela dagarna känns det som:P
Men det är riktigt billigt, och jag har faktiskt köpt grejer som jag behöver!
Beställde ju tillslut skor igår, svarta blev det..
Jag fegade lite, men jag har idag beställt schysst skosnören att pimpa dom med lite!
Kände även i tisdags när jag skulle till stan med mamma och pappa att jag behövde en mellansäsongsjacka som inte är min långa skepparkavaj.. utan en som är lite sportigare, men ändå inte som alla andra..
Jag har sedan dess bara tänkt på det, och hur den skulle se ut..
Lite "retro" ville jag ha den, kollade runt på lite affärer i stan, men Umeå har så tråkigt utbud!
Så jag satte mig och letade idag på ebay.. fick faktiskt leta länge innan jag hittade något..
Jag hade NÄSTAN gett upp när den var där..
en brun riktigt retrostyle jacka i min storlek! 160 riksdaler.. som fått:)
Så nu väntar jag på 3 ebay paket:) Kan det bli bättre!

Och ni som funderar om man vågar.. våga!! Jag har hittills fått ALLT jag köpt på ebay!
Sjukt grymt! Och sjukt billigt!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0