Fan fan fan

jag orkar inte..
Jag sitter och gråter när jag betalar räkningar..
Fick inte så bra lön den här gången, och hade helt sjukt mycket räkningar.. och ändå har jag inte betalat allt än..
Jag måste skärpa mig.. Annars går min ekonomi i stöpet, speciellt eftersom jag inte har nått jobb, och jag vet typ ingenting framåt..
och det kanske är som alla säger "nog kommer du få jobba, det brukar ju vara så".. visst det brukar vara så..
Men jag har ändå in åt helvete för lite pengar till allt.. Jag vet inte ens om jag kan betala mitt lån..
Jag kanske inte skulle ha sökt skola nu, det var nog dumt..
Klumpen i halsen bara växer.. jag orkar inte..
Jag vill inte att det ska vara såhär..




Hur kunde det bli såhär??????????

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var INTE dum at du sökte skola nu! Inte tank pa det. Men jag förstar dın stress. Hoppas det löser sig sa smaning om!

2010-09-28 @ 21:36:39
URL: http://emmakarolinas.blogg.se/
Postat av: therese

Förstår din stress. Shoppingförbud o sälj saker.

2010-09-28 @ 21:52:17
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: Anonym

det ordnar upp sig!!! Sälj saker och jobba när du kan. DU ska vara glad du kom in på skolan så fortsätt med den!!

2010-09-29 @ 21:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0