Godmorgon

Godmorgon..
Ojojoj vad trött jag är! Men ändå laddad för sista dagen på utbildningen för den här omgången..
Dock känns det konstigt att vi INTE ska dit imorgon?!
Det känns som om man varit där så himla många dagar, för vi har hunnit otroligt mycket!
Samtidigt så känns det som om tiden flyger iväg när man är där!
Drygt som F*N är ju att min hy är crap, den var det innan och det blir ju inte bättre av detta fetsmink som täpper igen porerna! Jag har en riktigt stor bamse finne på hakan! Och jag kan ju aldrig låta bli att klämma och pilla.. ajjabajja!
Känner mig så himla ful när vi sminkar av oss:( Det är inte kul!
Ikväll och tre veckor framåt blir det till att ta hand om hyn ordentligt, med masker och djuprengöringar osv.
Jag hoppas verkligen det går till sig, för det är inte kul att inte känna sig fin!
och den går inte ens sminka över med fetsmink, det står ju ut så hemskt.. ååh hata!

Jag ska berätta mer ingående om vad vi fått lära oss i helgen när helgen är avslutat och jag har hunnit smälta allt!
Och renskrivit:)

P&K

Kommentarer
Postat av: Ellen

Sv: Åh, jag ber så mycket om ursäkt till min systerkatt! Självklart är ju hon finast!

2010-09-20 @ 13:56:18
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0