morgonpyssel

Det här är vad jag gör en söndagsmorgon:

Tapetserar lådfronterna brevid datorn.. Har enda sedan jag gjorde bordsskivan på vardagsrumsbordet med tapeter velat göra dessa också..
Och när jag var till stan för några veckor sedan tiggde jag till mig en tapetstuv på Rusta.. och nu har jag orkat sätta dit den! Snyggt va:) enkelt men snyggt!
Före var den bara enkelt vit!

Nu blir mitt nästa tapetprojekt att göra lådfronterna på Ikea byrån vi har i sovrummet!
Men då ska jag faktiskt köpa mig en rulle med nån riktigt snygg tapet!
Jag börjar nämligen vara lite less på allt det brunsvarta vi har, det blir lite för mörkt på vissa ställen, så att göra fronterna på den byrån skulle nog göra det lite bättre!

Nu ska jag snart hoppa i duschen och fräscha till mig innan vi ska ner på säsongens första hemma match i handboll!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0