torsdagkväll

Och sen när blev klockan tio denna torsdag kväll!?
Jag hatar att jobba sent, hela kvällarna bara försvinner, mina är korta nog ändå för att jag är så kvällstrött..
Men nu är det snart helg..
Och det känns riktigt skönt att jobba hos pluttarna imorgon, det är som skiljda världar från att jobba på storbarns..
Även om det också är jobbigt på sina sätt så är det extrem mysigt med småbarn!

Är sjukt sugen på att klippa mig..
Men kan inte riktigt bestämma mig om jag ska fortsätta spara järnet eller om jag ska tycka att jag är snyggast i nånsånhär mellan page som jag är i nu och klippa ordentligt istället..
För jag kan lätt ta typ 3 cm på längden nertill och ändå ha snygg frisyr..
Just nu lutar det åt att satsa på page, åtminstone till allt är jämnlångt..
För löshår går det ju alltid att leka med när man vill ha långt hår nångång..
Just nu vill jag bara ha en fin page, riktigt mörk.. me like!

Nej nu ska jag nog gå och sova..


puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0