Ledig:)

Första lediga dagen på 12 dagar, vad gör jag då? Städar.. det jag hatar mest av allt:P
Men det känns så skönt att jag äntligen kommit mig för att städa ordentligt!
Riktigt skönt, det är så fräscht:)
Har bara fuskstädat huuuur länge som helst!

Men jag är helt slut.. helt slut..
Hade tänkt att jag skulle sy nya överdrag till några soffkuddar men jag vet inte om jag orkar, ockås hade jag tänkt tapetsera lådfronterna på lådorna vid datorn, men det kändes också jobbigt..
Kanske bara ska passa på att ta det lugnt, iofs så är ju klockan bara halv sex, så jag kanske får ny energi om en stund..
Skulle dock vilja lägga mig och vila en liten liten stund, men jag ska först se klart Biggest Loser Sverige på webb-tv:)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0