Dålig dag

Har en riktigt dålig dag idag..
Måste ha vaknat riktigt jävligt på fel sida..
Var sur redan när jag vaknade, tror delvis det berodde på vädret!
Har kännt mig sur och haggig på jobbet idag, skäller på ungarna för ingenting..
Visst har jag haft några ljusa stunder också.. men inte många:P
Tur att jag har toleranta arbetskamrater som står ut med mina dåliga dagar!
Åker och handlar och inser att det verkligen är slut pengar den här månaden och det är en vecka kvar innan lön..
Blir på ännu sämre humör för det (inte så konstigt!?)..
Bråkar med brödrosten hemma som gör att säkringarna flyger, skyller på Johan istället fast han absolut inte har något med det att göra..
Ska baka fredagsfika till mina arbetskamrater som har sånt bra tålamod med mig, och upptäcker att min springform läcker kaksmet i ugnen :( städa ugnen, nej det är inte roligt!
Nä usch och fy för sånna hära dagar (tur att jag inte har så många)! Hoppas att morgondagen blir bättre!


Godnatt..

Kommentarer
Postat av: lina

hoppas det känns bättre snart! kram!

2011-04-20 @ 21:58:55
URL: http://akrostikon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0