Magen.. maaaagen..

Min mage gör uppror mot mig..
Började igår när jag åt lite chips.. Jag som brukar kunna vräka i mig en hel påse åt en lite skål och började må kalas dåligt..
Trodde först jag skulle få magsjuka, men det känns inte riktigt så..
Men har mått illa hela natten och imorse när jag vaknade också, trodde inte jag skulle kunna gå till jobbet..
Det känns som om det är något som ligger och fräter!
Och äter jag lite (av något mjukt/milt) så känns det bättre en stund, men sen blir det konstigt igen..
Några säger magkatarr, jag säger jag hoppas inte det..
Men det skulle inte förvåna mig, som jag jobbat och pluggat och slitit i höst/vinter/vår och som jag oroat mig för allt kring pengar osv, så kommer det ju som ett brev på posten!
Slukar iaf activia som känns lenande för magen och hoppas att det snabbt går över..
För jag har inte tid/råd att vara sjuk (ännu en anledning till stress).

Bajskorv..

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, rödluvan i rubriken! Hoppas du börjar må bättre...inte roligt alls...min mage var också kajko på ett annat sätt än vanligt förra veckan, men det varade bara två dagar. Hoppas din lugnar sig lika snabbt. Ses snart! :)

2011-04-07 @ 19:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0