My first cover

Om ni slänger ett öga på denna tidning så ser ni en fanastisk framsida, eller hur!?
Och den är min :) Det är jag som gjort denna framsida!



Är faktiskt riktigt nöjd!
Det är en sak med bilden som stör mig, men jag tänker inte säga vad :P
Sen är det en sak med publiceringen som stör mig också.. Dom hade lovatt att sätta mitt namn på styling, men det står bara "styling: Look Styling och foto" där jag jobbar.. en liiiiiten besvikelse faktiskt!
Hoppas jag får bli publicerad med namn om det blir någon fler gång!

Det är riktigt schyssta bilder i tidningen också! Så om ni får tag på ett ex så kika lite extra :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Elina

Kan det som stör dig vara att klisterlappen sitter kvar på solbrillorna? Det var väl enda grejen jag såg som jag tyckte såg lite dumt ut iaf.. :)

2011-04-29 @ 16:22:20
URL: http://candypie.blogg.se/
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Grattis till uppdraget. Surt att dom inte kunde sätta ut ditt namn när dom lovat. :(



Ge Smilla en stor puss från oss alla o ha en trevlig helg! kram

2011-04-29 @ 18:09:14
URL: http://www.deltaskatter.nu
Postat av: Liger - det största Cat i världen.

Nice !!!

Postat av: Ida

Well done Linnea! Det där kan du verkligen vara stolt över! :)

2011-05-04 @ 00:34:29
Postat av: Sandra

Jag skulle gissa på att det är att ena ögonbrynet är mer ifyllt än det andra..... Det tror jag skulle störa vem som helst som är intressrade av makeup!

2012-02-07 @ 12:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0