Födelsedag

Ja, så var födelsedagsfirandet över för den här gången (nästan)..
Hade lite kompisar här igår, synd bara att kvällen var tvungen att sluta så tidigt för mig, pga den där jävla migränen som jag drabbas av typ 9 av 10 gånger som jag dricker..
Men jag hade jättetrevlig fram till dess!
Och jag tror dom sista gick hem kring 05.00 imorse, då kom då Johan och la sig:P haha..
Då var jag nästan redo att kliva upp igen:P då hade ju jag redan sovit ett antal timmar.. men jag kunde somna om till 08.15 iaf..
Då är det ju ändå dags att kliva upp!
Nu är det bara en jäkla massa disk kvar.. och städning!

Och vi fick en pulka i present av Dexter och André:) ut och åka:P
Och Klungan biljetter av Peter, så himla gulligt! Shit vad kul det ska bli!
Sen fick vi en chokladask, tulpaner och en flaska sprit också:) (som är slut redan utan att jag ens han smaka.. undra hur dom stackarna mår idag:P)

Imorgon är det Zumba igen:) som var en present från mamma och pappa, annars hade jag inte haft råd.. trevligt värre:)

Nej nu ska jag börja diska tror jag:P

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0