jävla hår!

ååååh, jag är så less på mitt hår som det är nu.. (ovanligt va!?)
Det är så fruktansvärt tråkigt att spara ut, men jag vägrar klippa det också..
Är less på hårfärgen som jag också håller på "spara ut", jag vet inte vad jag ska göra..
Köpa en långblond peruk och inse att jag inte sku passa i det och sen vara nöjd!?
Nä usch och fy fan!
önskar att jag hade råd med löshår, då skulle jag fasen sätta i det ett tag, inte så mycket och inte så långt..
Men jag har inte råd, och ingen som kan hjälpa mig..
funderar på att klippa nån slags lugg, bara för att det ska bli något annorlunda, men jag hade ju tänkt spara ut den också egentligen.. men det är sååååååå tråkigt..
önskar att jag åtminstone kunde göra en ordentlig tofs, men inte ens det kan jag..
nä jag kan typ variera mellan helt utsläppt och inbakad fläta i luggen..
Och det värsta är att inte ens om ett år kommer håret vara så långt som jag vill att det ska vara.. hur FAN ska jag stå ut med att spara när jag är less nu!?

kräks..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0