Lugg eller inte lugg!?

Är ju som alla vet kräkigt less på mitt hår (så ovanligt!?)
Och det hjälper inte att tona det eller färga det för då blir det inte tillräckligt stor skillnad..
Jag skulle behöva toppa håret, men hur jag ska ha råd att gå till frissan har jag ingen aning om:P

Däremot har jag funderat.. har funderat på att klippa lugg.
Samtidigt som jag sagt att jag bara ska låta håret växa för att det var länge sedan jag hade lång lugg..
Men jag vet inte vad som är snyggast..
Just nu lutar det åt lugg, men det skulle va så tråkigt om jag ångrade mig:P
Men jag trivs egentligen inte iden frisyren jag har nu, den är lite för tråkigt.. och jag tror att luggen skulle kunna piffa upp!

Så nu behöver jag hjälp!

Lugg eller inte lugg!?

Lång lugg (saknar den här hårfärgen helt galet mycket)

 Raklugg (men med möjligheten att dra den åt sidan om man vill.)

Kanske inte världens bästa bilder.. but you get the Idea!?
Det är liksom bara för att det ska hända nånting:P annars kommer jag blondera mig (NOT)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0