Bättre en katt på magen än att ha mage att ligga på katten!

Har haft en kissekatt på magen en timma på morgonen i sängen..
Hon är så sjukt gosig på morgnarna nu mera! (hungrig)
Och hon kurrade så jag nästan inte kunde somna om, söt katten..

Huvudvärk har jag också.. har haft det mer eller mindre sen söndag mitt på dagen, fast i söndags fick jag migrän, och det här är väl efterdyningar antar jag..
tror att jag spännt mig ruskigt mycket i sömnen i natt, det kändes så..
Har iaf tagit värkmedicin nu, så jag hoppas det ska gå bättre på jobbet idag..

Nej nu ska jag åka och tanka innan jobbet.. suck:P

Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Sakhi brukar komma upp tidigt på morgonen, då lägger han sig på mig, gosar och kurrar. Ibland blir det små kärleksbett, då han tycker jag är för sölig upp. ;) Pussa Smilla från oss alla och så hoppas jag att din huvudvärk/migrän går bort.

2011-01-19 @ 19:24:42
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0