Filmsminkös

Nu har jag kommit hem från mitt livs första inspelning av film..
Hoppas att det inte var sista, det har varit intressant och lärorikt att vara med!
Som ni kanske förstår har jag sminkat till denna film, som inte är vilken film som helst..
En action kortfilm, en blodig jävel..
Jag har sett tavlor krossas i ryggar, skåp kastas, och inälvor köras genom en pistmaskin..
Trevligt värre:)
Men jag är en hel erfarenhet rikare :D
Jag har blivit bjuden på fantastisk mat varje dag, och en massa skratt och galenskaper:)
Jag är nöjd, dom verkar nöjda, längtar till att få se det färdiga resultatet:)

Nu är jag helt slut, så det blir en tidigt kväll ikväll, jag ska ju trots allt orka jobba hela veckan nu också!
Börjar 07.30 imorgon!

Over 'n' out


Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Så spännande det låter, var kommer det hela visas och har du några kort du kan lägga upp? Pussa Smilla från oss alla.

2011-01-23 @ 20:36:18
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0