Torsdag hela veckan

Trött..
Ska snart gå och lägga mig!
Är lite nervös för imorgon, fixar jag att sminka en avskuren hals?
Det kommer säkert gå bra, men nervös är jag!
Kommer vara sjukt trött efter den här helgen, men ingen rast ingen ro, 5 arbetsdagar väntar..

Har varit på gymmet och tagit ut lite aggresioner, fasen vad skönt det är att ladda ur, önskar jag kunde gå varje kväll!
Ska bli nice när Zumban börjar också, ytterligare en träningsdag!
Men med min tur så blir ja säkert sjuk snart så jag inte kan träna, brukar vara så när jag kommer igång ordentligt med träning. också tar det 3 månader innan jag kommer igång igen:P
Nej, nu ska jag va frisk:)

Längtar till skolan..... 1 månad till jag är klar:):)


Kommentarer
Postat av: Ida

Klart du kan sminka en avskuren hals! :) Och jag förstår att det är spännande, lycka till

2011-01-20 @ 22:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0